Vols fer una paella a 15 minuts?

Fer paelles en 15 minuts amb el sabor autèntic del producte és possible ia Comercial Mut Llabrés en tenim la fórmula. Com? Amb les bases per a arrossos de Manufactures Ceylan, que a Balears únicament les trobareu a la nostra botiga.

Les bases per a arrossos són bases completes de sofregit, en pols, que aporten el sabor i el color de la paella i no necessiten sal. És un producte deshidratat que quan s’hi afegeix aigua, s’aconsegueix de manera ràpida, senzilla i còmoda la uniformitat de la paella. A més, a un preu més baix que si es cuina una paella de manera convencional.

És molt senzill, només cal seguir els passos següents:
Ingredients per a 4 persones:
-72-80 grams de base per a arrossos (la quantitat depèn del tipus de producte)
-400 grams d’arròs
-1’2 litres d’aigua
-100 grams d’oli


1. Barrejar la base deshidratada amb aigua calenta.
2. En una paella, escalfeu l’oli, sofregiu l’arròs, afegiu-hi la barreja anterior i coeu-ho.
3. Afegiu-hi la carn o el marisc i les verdures al gust, prèviament sofregits.

Ceylan



A Comercial Mut Llabrés trobareu fins a sis tipus de bases per a arrossos:

-Paella de marisc
-Paella negra
-Paella de llamàntol
-Paella mixta
-Paella valenciana

-Fideuà

Aquesta és una manera senzilla i eficaç d’aconseguir un resultat òptim en l’elaboració d’arrossos i de paelles. Les bases per a arrossos són molt útils i beneficioses a l’àmbit culinari industrial oa la cuina per a grans quantitats de comensals, ja que permeten estabilitat, comoditat i rapidesa a l’hora de cuinar el plat ia menor cost.

Sol·licita’ns mostres i prova-ho, no te’n penediràs!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *